ဇာတ္သဘင္ပညာရပ္မ်ား ထိန္းသိမ္းျမႇင့္တင္ျပန္႔ပြားေရး ေကာ္မတီဖြဲ႕စည္း

 ဇာတ္သဘင္ပညာရပ္ မ်ား ထိန္းသိမ္းျမႇင့္တင္ ျပန္႔ပြား ေရးေကာ္မတီကို စက္တင္ဘာ ၁၁ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ စတင္ဖြဲ႕စည္းခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာ ႏိုင္ငံ သဘင္ပညာရွင္မ်ားအစည္း အ႐ံုး(ဗဟို)ဒုဥကၠ႒(၁) ဦးေနဝင္း က ေျပာသည္။

‘‘ဇာတ္သဘင္ပညာရပ္ေတြ ကို ဘယ္လိုထိန္းသိမ္းၾကမလဲ၊ ေနာက္ပိုင္း ဇာတ္ေတာ္ေတြ ဘယ္လိုကမလဲ၊ ေအာ္ပရာေတြ၊ ႏွစ္ပါးေတြ ဘယ္လိုကမလဲ။ စတိတ္႐ိႈးဆိုလည္း ဆိုတာဆုိ ေပါ့။ ဘယ္လို ထိန္းထိန္းသိမ္း သိမ္းလုပ္မလဲ။ အဲဒါေတြကို ေကာ္မတီကေန အေျခခံစည္း မ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြဆြဲေတာ့မယ္။ ဇာတ္သဘင္ကို ထိန္းသိမ္းမယ့္၊ ျမႇင့္တင္မယ့္၊ ျပန္႔ပြားေအာင္လုပ္ မယ့္ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ အင္အား အေကာင္းဆံုး ေကာ္မတီႀကီးပါ’’ ဟု ဦးေနဝင္းက ေျပာသည္။

အဆိုပါေကာ္မတီတြင္ အထက္ျမန္မာျပည္၊ ေအာက္ျမန္ မာျပည္၊ ေျမလတ္ေဒသ အစရွိ သည့္ ေနရာစံုမွ ဇာတ္သဘင္ ပညာရွင္ ၂၀ ေက်ာ္က နာယက အျဖစ္ပါဝင္ၿပီး နာမည္ႀကီးဇာတ္ သဘင္ပညာရွင္၊ ဆုိင္းပညာရွင္ မ်ား၊ဇာတ္မင္းသား၊မင္းသမီးမ်ား အစရွိသည့္ က႑စံုမွ ဇာတ္ သဘင္အႏုပညာရွင္ ၃၁ ဦးကို ေကာ္မတီဝင္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ ထားေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

ဇာတ္သဘင္ေဖ်ာ္ေျဖမႈတြင္ ေခတ္ေပၚ စတိတ္႐ိႈးက႑ ေဖ်ာ္ ေျဖမႈကို နံနက္ ၁ နာရီခြဲေနာက္ ဆံုးထား ရပ္နားရန္၊ ေအာ္ပရာ ကဇာတ္ႏွင့္ ေနာက္ပိုင္း ဇာတ္ ေတာ္ႀကီးမ်ား မျဖစ္္မေနကျပရန္၊ ဇာတ္သဘင္ႏွင့္အၿငိမ့္အဖြဲ႕ ေဖ်ာ္ ေျဖမႈမ်ားတြင္  သ႐ုပ္ပ်က္ အတို အျပတ္မ်ားျဖင့္ သီဆုိကခုန္ ေဖ်ာ္ ေျဖျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္ရန္ အစရွိ သည့္ စည္းကမ္းခ်က္မ်ား သတ္ မွတ္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း မႏၲေလး တိုင္းေဒသႀကီး သဘင္ပညာရွင္ မ်ားအစည္းအ႐ံုးမွ တာဝန္ရွိသူ မ်ားက ေျပာၾကားသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံသဘင္ပညာရွင္ မ်ားအစည္းအ႐ံုး(ဗဟို)အေနျဖင့္ ဇာတ္သဘင္သာမကဘဲ အၿငိမ့္၊ ဆိုင္း၊ ဆပ္ကပ္၊ မ်က္လွည့္ အစ ရွိသည့္ သဘင္ႏွင့္အက်ဳံးဝင္ေသာ အႏုပညာရပ္မ်ား ထိန္းသိမ္းေရး အတြက္ သက္ဆုိင္ရာေကာ္မတီ အသီးသီး ဖြဲ႕စည္းကာ ေဆာင္ ရြက္ေနေၾကာင္း အစည္းအ႐ံုး တာဝန္ရွိသူမ်ားက ေျပာသည္။

စက္တင္ဘာ ၁၁ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဆရာစံပလာဇာတြင္ ျပဳလုပ္သည့္ ဇာတ္သဘင္ပညာ ရွင္မ်ား အစည္းအေဝး၌ ဇာတ္ သဘင္ပညာရပ္မ်ား ထိန္းသိမ္း ျမႇင့္တင္ျပန္႔ပြားေရးေကာ္မတီကို စတင္ဖြဲ႕စည္းခဲ့သည္။

 

More in Regional Section

Top News