အကယ္ဒမီအကဲျဖတ္အဖဲြ႕ဥကၠ႒ ေဒၚ၀ါ၀ါ၀င္းေရႊႏွင့္ ေတြ႕ဆုံျခင္း

‘‘ဒီေနရာကို လုပ္တယ္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္မွာ အန္တီ၀ါတုိ႔က အစဲြေတြ ျဖဳတ္ရတယ္။ ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္း မထားဘူး။ အႏုပညာသက္သက္ကိုပဲ ၾကည့္ပါတယ္’’

၀ါရင့္အႏုပညာရွင္ အကယ္ဒမီ ေဒၚ၀ါ၀ါ၀င္းေရႊသည္ ‘လေရာင္ျဖာတဲ့အင္းေလးမွာ’ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကို ထုတ္လုပ္႐ုိက္ကူးၿပီးေနာက္ ‘ရွင္ဥပဂုတၱရဟႏၲာမေထရ္ျမတ္ႀကီး’ ဇာတ္ကားကို ဒါ႐ုိက္တာအျဖစ္ ႐ုိက္ကူးေနသည္။ ထုိ႔ျပင္ ယခုလအတြင္း က်င္းပမည့္ အကယ္ဒမီေပးပဲြ၌ အကဲျဖတ္အဖဲြ႕ဥကၠ႒အျဖစ္ တာ၀န္ယူကာ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမ်ားကုိ ၾကည့္႐ႈအကဲျဖတ္ေပးေနသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အကယ္ဒမီအမွတ္ေပးမႈ၊ ႐ုပ္ရွင္႐ုံတင္စနစ္ႏွင့္ အႏုပညာလႈပ္ရွားမႈမ်ားအေၾကာင္းကို ၎ႏွင့္ ေတြ႕ဆုံေမးျမန္းေဖာ္ျပလုိက္ပါသည္။ 


ရွင္ဥပဂုတၱရဟႏၲာမေထရ္ျမတ္ႀကီး ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကို ဘယ္လိုကေန ဘယ္လုိ႐ုိက္ျဖစ္ဖုိ႔ စိတ္ ကူးခဲ့တာလဲ။

အန္တီ၀ါရဲ႕ လူမွန္းသိတတ္ စအရြယ္ကတည္းက ရွင္ဥပဂုတၱ ရဟႏၲာႀကီးကို မိဘလက္ထက္က တည္းက ကိုးကြယ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီကတည္းက ရွင္ဥပဂုတၱရဟႏၲာႀကီးက အန္တီ၀ါရင္ထဲမွာ ကိန္းေအာင္း ေနပါတယ္။ အၿမဲပူေဇာ္ပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ စုႏွစ္ေလာက္က တည္းက ရဟႏၲာျမတ္ႀကီးရဲ႕ အတၳဳပၸတၱိကို ႐ုိက္ဖို႔ မွန္ကန္တဲ့ဟာကို စုစည္းရတယ္။ တညင္ကဆရာေတာ္ႀကီးနဲ႔ တုိင္ပင္တယ္။ အခု႐ုိက္ေနတဲ့ ဇာတ္ကားႀကီးကအန္တီ၀ါရဲ႕ ရင္ထဲကျဖစ္ေပၚေနတဲ့ပူေဇာ္ခ်င္တဲ့၊ စိတ္ကူးအိပ္မက္တစ္ခုပါ။ အဲဒါကို အခ်ိန္အခါေရာက္ လာတဲ့အခါမို႔လို႔ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၂၂ ရက္မွာ ကြမ္းၿခံကုန္းဘက္က ကမ္းေျခတစ္ခုမွာ စ႐ုိက္ခဲ့တယ္။

အခုေခတ္ကားေတြေတာင္ ႐ုံတင္ရင္ အျမတ္အစြန္းက မေသခ်ာဘူးဆုိေတာ့ ဒီကားက ပရိသတ္အတြက္ အန္တီ၀ါေပးဆပ္တဲ့ ကားတစ္ကားလို႔ ေျပာလို႔ရလား။

မွန္မွန္ကန္ကန္ပဲ ေျပာရမယ္ ဆုိရင္ အန္တီ၀ါ ဒီကားက ရဟႏၲာ အရွင္ျမတ္ႀကီးကို အႏုပညာပူေဇာ္ တဲ့အေနနဲ႔ပဲ ပူေဇာ္ပါတယ္။ ႐ုံ ေတြတန္းစီရတယ္။ ႐ုံရက္ေတြ မရၾကဘူး။ ရတဲ့ေန႔ျပမယ္။ 

ဒီကားေလးကေကာ ဒါ႐ုိက္ တာအေနနဲ႔ အန္တီ၀ါ႐ုိက္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားေတြထဲမွာ သမုိင္းမွတ္ တုိင္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုက်န္ခဲ့မလဲ။

အန္တီ၀ါရဲ႕ ႐ုပ္ရွင္အႏုပညာသက္တမ္းမွာ ဒီကားကေတာ့ သမုိင္းတစ္ခုအေနနဲ႔ အန္တီ၀ါ က်န္ရစ္ခဲ့မယ့္ကားပါ။ ဒီကားက အန္တီ၀ါတို႔ ႐ုပ္ရွင္ေလာကထဲ ေရာက္ခါစတုန္းက အျဖဴ၊ အမည္း ေခတ္က ဒါ႐ုိက္တာႀကီးဦးခ်စ္ေဖ က တစ္ခါ႐ုိက္ဖူးပါတယ္။ ေနာက္ ၿပီးေတာ့ အခုလည္းပဲ ဒါကုိျပန္ၿပီး  ဒီဘက္ေခတ္မွာ Digital System နဲ႔ အကုန္လုံးျပန္ၿပီး ႐ုိက္တယ္။ အန္ တီ၀ါက ဘာသာလဲဆုိေတာ့ ဒီကားထဲမွာ Animation 3D ေတြ၊ အထူးျပဳလုပ္ခ်က္ေတြ အဲဒါေတြ တန္ခိုးၿပိဳင္တဲ့အခန္းေတြဆုိ စိတ္ တုိင္းက် ျပဳလုပ္ႏုိင္တဲ့အတြက္ ေၾကာင့္မို႔လို႔ ဒါကိုလာၾကည့္တာကို ဖူးၾကတာလို႔ပဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ေခါင္းအေတာ္စားရတဲ့ အကယ္ဒမီအကဲျဖတ္ဥကၠ႒ရာထူးကို ဘယ္လုိေၾကာင့္ လက္ခံျဖစ္ခဲ့ တာလဲ။

ေခါင္းစားတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ေတြ၊ ႏွစ္ေတြကေတာ့ အန္တီ၀ါ အဖဲြ႕၀င္ အေနနဲ႔ပါတယ္။ ဒီႏွစ္မွာေတာ့ အန္တီ၀ါ က်န္းမာေရးအရ အထူး သျဖင့္ အန္တီ၀ါ မ်က္စိေသြး ေၾကာေပါက္ထားတဲ့အတြက္ ေၾကာင့္ ဒီႏွစ္ေတာ့ မလုပ္ေတာ့ ဘူးလို႔ အန္တီ၀ါဆုံးျဖတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဥကၠ႒ႀကီးဦးေဌး(ဇင္ ၀ိုင္း)ေရာ၊ ေမာင္ခန္႔စည္သူေရာ အဖဲြ႕၀င္ေတြအားလုံးက အန္တီ ၀ါရဲ႕ အႏုပညာသမၻာအရ၊ အႏု ပညာသက္တမ္းအရ ဒါကို ဥကၠ႒ အေနနဲ႔ ကူညီေပးပါဆိုလို႔ပါ။

ဒီေနရာကို လုပ္တယ္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္မွာ အန္တီ၀ါတုိ႔က အစဲြေတြ ျဖဳတ္ရတယ္။ ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္း မထားဘူး။ အႏုပညာသက္သက္ ကိုပဲ ၾကည့္ပါတယ္။ မွ်တတဲ့ အႏု ပညာရွင္ကို အန္တီ၀ါတစ္ေယာက္ တည္းမဟုတ္ဘူး။ နာယကႀကီး မ်ားအားလုံး၊ အဖဲြ႕၀င္အားလုံးက အမွန္ကန္ဆုံးျဖစ္ေအာင္ လုပ္မွာ ပါ။ ဒါေပမဲ့လို႔ ႏွစ္တုိင္းႏွစ္တုိင္း မွာ ေမာင္ကႀကီးရရင္ေတာ့ ေမာင္ ခေခြးက စိတ္မေကာင္းျဖစ္တယ္။ ဒါေတြကိုလည္း ကိုယ္က အႏု ပညာရွင္ျဖစ္တဲ့အတြက္ သိၿပီး သားပါ။ ကိုယ့္လိပ္ျပာ ကုိယ္သန္႔ ပါတယ္။

ဇာတ္ကားေတြရဲ႕ အရည္အ ေသြးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အားရတဲ့အ ခ်က္ေတြ၊ အားမရတဲ့ အခ်က္ ေတြ ရွိရင္လည္း သုံးသပ္ေပးပါဦး။

ေတာ္ေတာ္ေလး အားရတယ္။ၾကည့္သမွ်ထဲမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေတြ အၿပိဳင္အဆုိင္ပဲ အထူးေကာင္း ၾကပါတယ္။ အုိက္တင္ကိုလည္း ေပါ့ေပါ့တန္တန္ ဘယ္သူမွ မလုပ္ၾကဘူး။

အႏုပညာကိုေဖာ္ထုတ္တဲ့ေနရာမွာ ေတာ္ေတာ္ကို ႀကိဳးစားၾကတာေတြ႕ရတယ္။ ၀မ္းသာစရာပါပဲ။ ဒါ႐ုိက္တာအဖဲြ႕ဆိုလည္းပဲ ကားတစ္ကားကို ေကာင္းေကာင္း ဖန္တီးထားၾကတယ္။ 

အန္တီ၀ါတို႔ႏွစ္မွာ အားလုံးရဲ႕ သေဘာတူညီမႈဆႏၵအရ ထူးထူးျခားျခားဆုေတြ အားလုံးေပးမယ္လုိ႔ သတ္မွတ္ထားတယ္။ တခ်ဳိ႕က်ေတာ့လည္း ဆုေတြအားလုံးေပးတာထက္စာရင္ ထူးခြၽန္တဲ့သူမရွိရင္ ဆုကိုခ်န္လွပ္ထားပါေပါ့။ စစ္အစိုးရလက္ထက္တုန္းကဆုိရင္ အဲဒီလိုထားခဲ့တာမ်ဳိးရွိတယ္ေလ။ အန္တီ၀ါအေနနဲ႔ေကာ ဘယ္ဟာကို ပိုသေဘာက်လဲ။

ဒီႏွစ္ကို အန္တီ၀ါတို႔ ဆု ၁၁ ဆုလုံးေပးဖို႔ အကုန္လုံးဆုံးျဖတ္ ထားတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဒါေတြဟာ သူ႔က႑နဲ႔ သူအေရး ပါတယ္။ ဒီထဲမွာ အေကာင္းဆုံး ေတြလည္း ရွိတယ္။ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ရဲ႕ အေကာင္းဆုံးဟာကို ေရြးထုတ္ တာေပါ့။ အဲဒါေၾကာင့္ ၁၁ ဆုလုံး ေပးမွာပါ။

အကယ္ဒမီနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြကေကာ မူ ေဟာင္းအတုိင္းပဲ ေပးတာလား။အသစ္ထပ္တုိးတာေတြေကာရွိ လား။

မူေဟာင္းအတုိင္းေပးတာပါ။ 

အန္တီ၀ါေျပာသလုိ ကုိယ္ကစိတ္ ရွည္ရွည္ထားေပမယ့္ ရတဲ့သူက ရသလုိ၊ မရတဲ့သူက မရသလုိ ခံ စားခ်က္ေတြရွိေတာ့ အဲဒီအတြက္ ဘယ္လိုျပင္ဆင္ထားသလဲ။

အဲဒါကေတာ့ ခံႏုိင္ရည္ရွိလုိ႔ ဒီေနရာကိုလုပ္တာပါ။ အန္တီ၀ါ ကေတာ့ အၿပဳံးေလးနဲ႔ပဲေပါ့ သမီး ရယ္။ အားလုံးက ကုိယ့္သမာဓိနဲ႔ ကုိယ္လုပ္ၾကမယ္။ အမွန္ဆုံးျဖစ္ ေအာင္ႀကိဳးစားၾကပါတယ္။ ဒီႏွစ္ မဟုတ္ေတာ့လည္း ေနာက္ႏွစ္ေတြ Chance ေတြ ရွိပါတယ္။ 

ေနာက္ႏွစ္ေတြ ဆက္ကမ္းလွမ္းရင္ေကာ လုပ္ျဖစ္ဦးမလားရွင့္။

ဒီႏွစ္ေတာ့ အန္တီ၀ါအေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားမယ္။ ဒီႏွစ္ ၿပီးရင္ေတာ့ အန္တီ၀ါနားပါရေစ ေတာ့လို႔ ႀကိဳေျပာထားပါတယ္။ 

ဒီႏွစ္မွာ အကယ္ဒမီတစ္သက္တာဆုကို ဘာေၾကာင့္ေပးျဖစ္တာလဲ။ ဘယ္လိုစံႏႈန္းေတြနဲ႔ ေရြးခ်ယ္သြားမလဲ။

တစ္သက္တာဆုက လက္ရွိ လည္းပဲ ႐ုပ္ရွင္ေလာကထဲမွာ ရွိေနရမယ္။ အႏုပညာကိုလည္း ဆက္လက္ဖန္တီးေနတဲ့လူလည္း ျဖစ္ရမယ္ဆိုတဲ့ မူေလးေတာ့ အန္တီ၀ါတုိ႔ အစည္းအေ၀းမွာ ခ်မွတ္ ထားပါတယ္။

ဆု ၁၁ ဆုစလုံးမွာ အတတ္ပညာပိုင္းဆုိင္ရာဆုေတြအတြက္ ပါ၀င္အကဲျဖတ္မယ့္ လူေတြအေပၚမွာ ဥကၠ႒တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ယုံၾကည္မႈရွိလား။

အႏုပညာ၊ အတတ္ပညာႏွစ္ ခုေပါ့။ အႏုပညာပိုင္းဆုိင္ရာေတြ က အကဲျဖတ္သလို အတတ္ပညာ ပိုင္းဆုိင္ရာေတြကလည္း သူတုိ႔ ဆုိင္ရာဆုိင္ရာ အကဲျဖတ္ၾက တယ္။ အန္တီ၀ါက ဥကၠ႒ဆုိေပ မယ့္ အန္တီ၀ါတစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္ပါဘူး။ CEC ခုနစ္ဦးရွိပါ ေသးတယ္။ နာယကႀကီးေတြ လည္း ရွိပါေသးတယ္။ သူတို႔တင္ ျပထားတဲ့အေပၚမွာ အန္တီ၀ါတုိ႔ က သ႐ုပ္ေဆာင္ကို CEC ခုနစ္ဦး နဲ႔ ျပန္ၿပီးသုံးသပ္ၾကမွာေပါ့။

ဒီႏွစ္က တျခားႏွစ္ေတြထက္ကားအေရအတြက္ပိုမ်ားသလို ကားေကာင္းေတြလည္းပါတယ္ ဆုိေတာ့ ၿပိဳင္ဆုိင္မႈအရမ္းျပင္းထန္မယ္ဆိုၿပီး ႐ုပ္ရွင္ခ်စ္သူေတြေကာ၊ ပရိသတ္ေတြေကာ၊ မီဒီယာေတြေကာ ခန္႔မွန္းထားၾကေတာ့ ပရိသတ္အားေပးတဲ့လူလည္းျဖစ္ ေအာင္ ပညာရပ္ပုိင္းဆုိင္ရာမွာ အရည္အခ်င္းရွိတဲ့သူလည္းျဖစ္ ေအာင္ အဲဒီလို ဆုကိုေရြးခ်ယ္ရ တာ အခက္အခဲရွိလား။

အန္တီ၀ါတို႔ကေတာ့ ေစာ ေစာက ေျပာသလိုပဲ။ ဒီဟာေတြ အားလုံးက အန္တီ၀ါတုိ႔ရဲ႕ အႏု ပညာမိသားစုေတြပဲ။ စေျပာက တည္းက အားလုံးကအစဲြေတြ ျဖဳတ္ၾကရတယ္။ ကိုယ့္မိတ္ေဆြ၊ သူ႔မိတ္ေဆြ၊ ကိုယ္ခင္တဲ့သူ၊ ကိုယ္မခင္တဲ့သူ မရွိေတာ့ဘူး။ သာမန္ပဲ။ ပါ၀င္တဲ့အႏုပညာမ်က္ စိနဲ႔ပဲ ေ၀ဖန္ဆုံးျဖတ္ၾကမွာပါ။

အခုလက္ရွိ က်င့္သုံးေနတဲ့ ႐ုံၿပိဳင္ ႐ုံတဲြစနစ္ေတြကို အန္တီ၀ါ နားလည္သေလာက္ ရွင္းျပေပး ပါ။ အဲဒီစနစ္က သာမန္လူေတြအ တြက္ နည္းနည္း႐ႈပ္ေထြးေနေသး ေတာ့ ဒီစနစ္ကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း နဲ႔ အမွန္တကယ္႐ုံၿပိဳင္စနစ္လည္း ျဖစ္ေအာင္ ႐ုံပိုင္ရွင္ေတြအေပၚကိုပဲ အၿမဲတမ္းအားကိုးမေနရေအာင္ ဘယ္လုိစနစန္နဲ႔ သြားသင့္သလဲ။  အန္တီ၀ါတို႔ေခတ္က ႐ုပ္ရွင္႐ုံေတြ ႐ုံတင္ျပသတဲ့ အေျခေနနဲ႔ ႏႈိင္း ယွဥ္ၿပီး ေျပာျပေပးလို႔ရမလား။

႐ုံစနစ္ကေတာ့ နည္းနည္း က်ယ္ျပန္႔လြန္းပါတယ္။ အန္တီ ၀ါတုိ႔ ကိုယ္၌လည္း ကိုယ္လည္း မတတ္ႏုိင္တဲ့ ကိစၥႀကီးတစ္ခုေပါ့။ အစည္းအေ၀းေတြ သူတုိ႔ေခၚၾက တယ္။ ႐ုံရွင္ေတြနဲ႔ ကားရွင္ေတြ ညႇိႏႈိင္းၾကတယ္။ အခုေတာ့ ခါ တုိင္းထက္ ပိုၿပီး ဇာတ္ကားျပတဲ့အ ေရအတြက္ ပိုမ်ားလာတယ္လို႔ ထင္တယ္။ ပရိသတ္ကလည္း သူ႔ ဟာနဲ႔ သူႀကိဳက္ၾကပါတယ္။ အခု က အသစ္၊ အေဟာင္းရယ္ မဟုတ္ ေတာ့ပါဘူး။ မ်က္ႏွာသစ္လည္း လက္ခံၾကတယ္။ အေဟာင္းေတြ ကိုလည္း အားေပးၾကတယ္။ အဲဒီ သေဘာေလးေတာ့ ရွိပါတယ္။ ႐ုံ မရွိရင္လည္း ကားထုပ္ေတြကျပ လို႔ မရဘူး။ ႐ုံရွင္ေတြကလည္းပဲ ျပေတာ့ေပးေနတယ္။ ကားထုပ္ရွင္ေတြကလည္းပဲ ပိုပိုမ်ားလာတယ္။ အန္တီ၀ါစိတ္ထဲမွာ မွန္းတာေတာ့ တစ္ခ်ိန္ၾကာလာရင္ လိပ္ပတ္ လည္သြားလိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ဥကၠ႒ႀကီး ေမာင္ေဌးကလည္း အဲဒါကို အတတ္ႏုိင္ဆုံး ညႇိႏႈိင္းေနပါ တယ္။ အန္တီ၀ါတို႔ေခတ္က တစ္ႏွစ္ကို ကားတစ္ရာေက်ာ္ ထြက္ တယ္။ တစ္ရာေက်ာ္ထြက္ေတာ့ ဒီဘက္က သမၼတ႐ုံမွာတစ္ကားျပတယ္။ ေနာက္အပတ္ေရွ႕ေဆာင္ မွာ အသစ္ျပတာပဲ။ တုိက္တာပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလက် မ်ားလြန္းအား ႀကီးရင္ ေရွ႕ေဆာင္နဲ႔ ေနျပည္ေတာ္ကို ဟိုဘက္တစ္ကားျပ၊ ဒီဘက္ တစ္ကားျပနဲ႔ အဲဒီလိုလည္း တုိက္ခဲ့ဖူးတယ္။

အရင္ေခတ္က ႐ုပ္ရွင္တစ္ကား ႐ုိက္ရင္ ျပင္ဆင္ရတဲ့အခ်ိန္ကာလ၊ ႐ုိက္ကူးရတဲ့စရိတ္၊ ျပန္ရတဲ့အက်ဳိးအျမတ္နဲ႔ အခုေခတ္က ျပင္ဆင္တာလည္း အားနည္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ အဓိကမင္းသား၊ မင္းသမီးကိုပဲ ေကာင္းေကာင္းသုံးၿပီး က်န္တာေတြက သုံး၊ေလးဦးနဲ႔ပဲ  တည္႐ိုက္တယ္။အခ်ိန္ကာလလည္း  နည္းနည္းပဲယူတယ္။ ျပန္ရတဲ့အက်ဳိး အျမတ္က်ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးမ်ားတယ္။ အဲဒီေတာ့ ပရိသတ္ေပၚ ဒီထက္ပုိ ေစတနာထားၿပီးေတာ့ ဘယ္လိုပုံစံမ်ဳိးေတြ ႐ုိက္ကူးတင္ျပသင့္လဲ။

အန္တီ၀ါ အခု႐ုိက္တာကို ေတာ့ သမီးျမင္တဲ့အတုိင္းပဲ။ ဒီေန႔တစ္ေနကုန္ တစ္ဆင္းန္ပဲၿပီးတယ္။ ခံယူခ်က္ခ်င္းေတာ့ မတူၾကဘူးေပါ့သမီးရယ္။ ဖန္တီးတဲ့ေနရာမွာ လည္း မေကာင္းေကာင္းေအာင္ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈကအစ အခ်ိန္ယူၿပီး ခ်ဳပ္တယ္။ လုပ္တယ္။ ၀တ္ တဲ့အခ်ိန္ရွိတယ္။ မိတ္ကပ္အခ်ိန္ ရွိတယ္။ အန္တီ၀ါ႐ုိက္တာက ႐ုိး ႐ုိးဇာတ္လည္းမဟုတ္ေတာ့ မနက္ ၈ နာရီ ေဒါင္ဆုိ ႐ႈတင္စတဲ့ကား မဟုတ္ေတာ့ ေန႔လယ္ေလာက္မွ ႐ႈတင္စတယ္။ ျပင္ဆင္တယ္။ လုပ္တယ္။ ကိုင္တယ္။ အလုပ္႐ႈပ္ တယ္။ ႐ုိက္ၿပီးေတာ့လည္း ငါးနာရီ ေတာ္ၿပီ။ တစ္ဆင္းန္ရတယ္။ မ်ား ဖို႔ထက္ေကာင္းဖို႔ကို အခ်ိန္ယူ႐ုိက္ တယ္။ အခု႐ုိက္ေနတဲ့ကားဆုိရင္ လည္း ၿပီးခ်င္တဲ့အခ်ိန္ၿပီး မွန္းလို႔ ေတာင္မရဘူး။

ကြာလတီ Movie အရည္အေသြးရွိတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေတြ ထုတ္လုပ္ႏုိင္ေအာင္ ဘယ္သူေတြမွာ တာ၀န္ရွိလဲ။ ဘာေၾကာင့္လဲ။

အရည္အေသြးရွိဖို႔ဆုိရင္ အားလုံးမွာတာ၀န္ရွိတယ္။ စၿပီး ဇာတ္ရွာကတည္းက ပ႐ိုဂ်ဴဆာက အရည္အေသြးျပည့္တဲ့ဇာတ္ကုိ သူရွာမလား။ ေတာ္႐ုံတန္႐ုံ ဇာတ္ သူရွာမလား။ အက္တာေတြက လည္း အရည္အေသြးျပည့္တဲ့ ဇာတ္အေပၚမွာ ဘယ္လိုအေကာင္း ဆုံးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးမလဲ။ အ ရည္အေသြးအမ်ားဆုံးေကာင္း ေအာင္ ဘယ္လိုဖန္တီးမလဲ။ အႏု ပညာရွင္ေရာ၊ အတတ္ပညာရွင္ ေရာ ဘယ္လုိမ်ဳိးအေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ လုပ္မလဲ။ ကင္မရာဆုိ လည္း ကင္မရာသမား ဘယ္လုိ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္ တီထြင္ ၿပီး႐ုိက္မလဲ။ အကုန္လုံးအေပၚမွာ တာ၀န္ရွိပါတယ္။

အန္တီ၀ါရဲ႕ လက္ရွိက်န္းမာေရးအေနအထားကေကာ ဘယ္လုိရွိလဲ။

ႏွလုံေသြးေက်ာ တစ္ေခ်ာင္းကို စတက္ဖ္ထည့္ထားတယ္။ တစ္ေခ်ာင္းက ခ်ဲ႕ထားၿပီးၿပီ။ ဆရာ၀န္ကို ေမးၾကည့္ေတာ့ အလုပ္လုပ္လုိ႔ ရလားဆိုေတာ့ ရတယ္တဲ့။ နည္းနည္းပါးပါး ေမာတယ္လို႔ ေျပာ လုိက္ေတာ့ ေမာရင္ေတာ့ နားလုိက္ေပါ့တဲ့။ ေမာေအာင္ကိုယ္က ကိုယ့္ဟာကိုယ္ လုပ္တာေလ။ ဟိုသြား လုိက္၊ ဒီေလွ်ာက္လုိက္နဲ႔ေလ။ အကယ္ဒမီၾကည့္ရင္လည္း နည္း နည္းေမာတယ္။ မ်က္လုံးက လည္း  သက္ေတာ့သက္သာတယ္။ မီးေတြထုိးရင္ သိပ္မရလုိ႔ မ်က္မွန္ပါးပါးေလးေတာ့ တပ္ထားတယ္။ ဖုန္၀င္မွာစိုးလို႔ေပါ့။

အန္တီ၀ါကို ခ်စ္ခင္အားေပးေနတဲ့ ပရိသတ္ေတြကိုေကာ ဘာမ်ားေျပာခ်င္လဲ။

ပရိသတ္ႀကီးကေတာ့ေလ အၿမဲခ်စ္ၾကတယ္။ အန္တီ၀ါက လည္း အၿမဲတမ္း ပရိသတ္ေတြရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြကို ခံယူတယ္။ အန္တီ၀ါတို႔တင္လုိက္တဲ့ ပုံေတြ မွာလဲ like ေတြ၊ ကြန္မန္႔ေတြအမ်ား ႀကီးပဲ။ ဆက္ၿပီးေတာ့ ခ်စ္ၾကပါ လုိ႔။ ပရိသတ္ေတြက အန္တီ၀ါရဲ႕ ႐ုပ္ကိုျပန္ျမင္ခ်င္တယ္ဆုိလို႔ ရွင္ဥပဂုတၱရဟႏၲာမေထရ္ျမတ္ ႀကီး ကားထဲမွာ အန္တီ၀ါ၊ ေမာင္ ရန္ေလးနဲ႔ တဲြၿပီးပါေပးပါမယ္။ ေက်နပ္ပါလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ 
 

More in Interview Section